ПЛАНУВАННЯ ЗМІСТУ ЗАВДАНЬ З ФІЗИКИ В ШКОЛІ ЗА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Анна Ліфер

Анотація


Актуалізується проблема планування змісту завдань до вивчення тем і питань шкільного курсу фізики та оцінювання рівня досягнень за результатами їх виконання за умов дистанційного навчання. Наведено варіанти різних типів завдань до вивчення питання та підготовки до виконання роботи фізпрактикуму з електродинаміки.


Повний текст:

PDF

Посилання


Анофрикова С. В. Не учить самостоятельности, а создавать условия для её проявления / Анофрикова С. В. // Физика в школе. – 1995. – № 3. – С. 38–46. – ISSN 0130-5522.

Богоявленская Д. Б. О предмете и методе исследования творческих способностей / Диана Борисона Богоявленская // Психологический журнал. – 1995. – Т. 16. - № 5. – С. 49–58. – ISSN 0205-9592.

Болотов В.А., Сериков В.В. Компетентносная модель: от идеи к образовательной программе // Перемены. – 2004. - №2. – С. 130-139.

Коробова І. В. Рівневий підхід до виконання лабораторних робіт як умова розвитку творчого мислення учнів / Коробова І. В. // Фізика та астрономія в школі. – 1998. – № 4. – С. 45–47.

Ляшенко О.І. Проблема оновлення змісту загальної середньої освіти // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2002. - №6. – С. 18-21.

Ментова Н. О. Експеримент при вивченні електроємності в школі / Ментова Н. О. // Фізика та астрономія в школі. – 2007. – № 5–6. – С. 36–39.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.