ВИКОРИСТАННЯ CLIL ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Наталія Олександрівна Кононенко

Анотація


Українська система освіти, незважаючи на реформи, що відбуваються, залишається дуже інертною. Впровадження сучасних інноваційних методик та технологій відбувається дуже повільно. Сучасним напрямом в реформуванні середньої освіти є перехід на викладання природничих дисциплін англійською мовою, оскільки найважливіше завдання сучасного вчителя – допомогти учневі знаходити, аналізувати необхідну інформацію, включно й інформацію на іншій мові. Серед прогресивних методик інтегрованого вивчення англійської мови та фізик нами виділена методика предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL). Навчання за такою методикою сприяють формуванню ключових та предметних компетенцій учнів. В статті запропонована структура уроку фізики з використанням методики CLIL.


Повний текст:

PDF

Посилання


Руднік Ю.В. Впровадження методики предметно-мовного інтегрованого навчання: за і проти (світовий досвід) [Електронний ресурс] http://elibrary.kubg.edu.ua/2896/1/ Y_Rudnik_VOU_13_IMMN_PI.pdf

Сальник І.В. Підготовка англомовного вчителя фізики: проблеми інтеграції фахового і мовного навчання. - Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. – Вип. 24 – К.-Под., 2018. –С.30-32.

Соболь Ю. О. Предметно-мовне інтегроване навчання в технічному університеті / Ю. О. Соболь // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. Філологічна. - 2013. - Вип. 33. - С. 319-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_33_100.

Усенко О.Л. Фізика англійською мовою / О.Л. Усенко. – К.: Українське фізичне товариство. – 1994 – C.10.

Ходаковська О. Особливості методики предметно-мовного інтегрованого навчання [Електронний ресурс] / О.Ходаковська. – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/11/63.pdf.

Baetens-Beardsmore, H. 2001. Foreword: the past decade and the next millenium. In Profiling European CLIL Classrooms, ed. D. Marsh, A. Maljers and A. Hartiala, 10–1. UNICOM: University of Jyväskylä and European Platform for Dutch Education.

The New London Group. A Pedagogy of Multiliteracies: Designing Social Futures // Harvard Educational Review, 1996. – Volume 66. – № 1. Режим доступу: http:// wwwstatic.kern.org/filer/blogWrite44ManilaWebsite/paul/articles/A_Pedagogy_of_Multiliteracies_Designing_Social_Futures.htm


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.