ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ФІЗИКИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ПІДХОДУ STEM

Любов Михайлівна Данілова

Анотація


Формування навичок креативного та критичного мислення, вмінь розв’язувати складні проблеми є основними завданнями сучасної освіти. Розвиток технологій може стати основою вирішення цих завдань. Серед сучасних інноваційних технологій, які сприятимуть формуванню в учнів ключових компетенцій та системи знань, що спрямована на реалізацію реальних проблем навколишнього світу є STEM. В статті розглядається можливість реалізації STEM технології через проєктну діяльність учнів. Запропоновано методику реалізації проєкту з вивчення закону збереження та перетворення енергії.


Повний текст:

PDF

Посилання


Концепція нової української школи. - https://nus.org.ua/about/formula/

Кушерець А.Р., Сальник І.В. Впровадження STEM технологій в інтегрованому навчанні фізики. - «Наукові записки молодих учених», №4, 2019 р. [електронне видання] – Pежим доступу https://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/SNYS/article/view/1679

Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у навчальних закладах України в 2016 році. - https://drive.google.com/file/d/0B3m2TqBM0APKS0prcU1OUFZ2cTQ/ view?usp=sharing

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2019/2020 навчальному році - листа ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 22.08.2019 No 22.1/10-2876 - https://drive.google.com/file/d/1jF4z8ADQGX59abukBq8N5JRi8Vd4AmvI /view

STEM-освіта- https://imzo.gov.ua/stem-osvita/

Larmer J. and Mergendoller, J. R. “Seven Essentials for Project-Based Learning,” Educ. Leadersh., vol. 68, no. 1, p. 34, 2010.

Yakman G. and Lee, H. “Exploring the Exemplary STEAM Education in the U.S. as a Practical Educational Framework for Korea,” J. Korean Assoc. Sci. Educ., vol. 32, no. 6, pp. 1072–1086, 2015.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.