ВИКОРИСТАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ФІЗИКИ І ХІМІЇ ПІД ЧАС НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Анотація
У статті запропоновано підхід до ознайомлення студентів із фізико-хімічними методами вивчення речовини при організації науково-дослідної діяльності. Даний підхід реалізується шляхом інтегрування знань з фізики та хімії з метою спрямованого формування у студентів різнобічної комплексної системи наукових уявлень про сучасний експеримент. Наведено деякі питання, на які необхідно звернути увагу при формуванні уявлення про фізико-хімічні методи вивчення речовини, а саме метод енергодисперсійної рентгенівської спектроскопії.
Повний текст:
PDFПосилання
Андрієвський Б. М. Проектно-модульна діяльність студентів у системі формування їх професійно-дослідницьких компетентностей. Інформаційні технології в освіті. 2013. № 14. С. 7-10.
Бенедисюк М. М. Міжпредметні зв’язки в системі навчання фізики: їх роль, завдання і форми. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. пр. 2017. Вип. 59. С. 9–14.
Микитюк О. М. Теорія і практика організації науково-дослідної роботи у вищих закладах освіти України в XIX ст. : дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Харківський державний педагогічний ун-т ім. Г. С. Сковороди. Харків, 2003. 405 с.
Пшенична Н. С., Дяденчук А. Ф. Формування екологічної грамотності здобувачів освіти шляхом інтеграції знань із фізики та хімії. Роль і місце психології і педагогіки у формуванні сучасної особистості : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 10–11 січня 2020 р. Харків, 2020. С. 24-28.
Султанова Л. Ю. Формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності : автореф. дис. … канд. пед. наук. Київ, 2007. 22 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.