МЕТОДИ ГЕНЕРАЦІЇ НОВИХ ІДЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Валерія Валеріївна Чінчой

Анотація


У статті акцентується увага на діяльності педагога, що направлена на організацію освітнього процесу, вміння добирати на різних етапах уроку засоби, методики, інтерактивні методи та інформаційно-комунікаційні технології відповідно меті уроку. У процесі виконання творчих проєктів, практичних завдань, на різних етапах їх реалізації, учень раціонально використовує комп’ютерне середовище, програмні продукти тощо. Стаття висвітлює окремі аспекти застосування методів генерації нових ідей, через використання інформаційно-комунікаційних технологій під час проєктування на уроках технологій. Здійснення проєктно-технологічної діяльності сприяє вмінню самостійно приймати рішення, усвідомленню учнями значимості продуктів власної праці, витрачених ресурсів, реалізації творчих здібностей та їх потенціалу.


Повний текст:

PDF

Посилання


Аблакотов А. А., Епанешников В. В. Применение ИКТ на уроках технологии – фактор повышения активизации познавательной деятельности // Успехи современного естествознания. – 2013. – № 10. – С. 12-13.

Абрамова О. В., Мироненко Н. В. Застосування мультимедіа-технологій у реалізації індивідуального підходу до навчання студентів / Абрамова О. В., Мироненко Н. В. // Наукові записки. – Випуск 168. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – С. 12-15.

Бербец В. В. Проєктно-технологічна діяльність учнів на уроках трудового навчання: теорія і методика: монографія / В. В. Бербец, Н. В. Дубова, О. М. Коберник та інші; за заг. ред. О. М. Коберника. – К.: Науковий світ, 2003. – 292 с.

Воронина Т. П. Философские проблемы образования в ИКТ обществе: автореф. дисс. … на соискание ученой степени доктора филос. наук: спец. 09.00.10 «Философия образования» / Т. П. Воронина. – М., 1995. – 46 с.

Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі на наукових дослідженнях: навчальний посібник [для студентів педагогічних ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної освіти] / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2004. – 365 с.

Дементієвська Н. П. Комп’ютерні технології для розвитку учнів та вчителів / Дементієвська Н. П., Морзе Н. В. // Інформаційні технології і засоби навчання: зб. наук. праць / за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука / Інститут засобів навчання АПН України. – К.: Атіка, 2005. – 272 с.

Єжова О. В. Теорія і практика створення прогностичних моделей підготовки кваліфікованих робітників швейної галузі: монографія / О. В. Єжова. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – 472 с.

Кадемія М. Ю., Шахіна І. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі: Навчальний посібник [Текст] / Кадемія М. Ю., Шахіна І. Ю. – Вінниця, ТОВ «Планер». – 2011. – 220 с.

Коберник О. М. Методика організації проєктно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання / О. М. Коберник, С. М. Ящук. – Умань, 2001. – 82 с.

Луп’як Д. М Застосування сучасних комп'ютерних технологій у проектуванні об'єктів технологічної діяльності. URL: https://naurok.com.ua/prezentaciya-zastosuvannya-suchasnih-komp-yuternih-tehnologiy-u-proektuvanni-ob-ktiv-tehnologichno-diyalnosti-25161.html

Роберт И. В. Информационные технологии в науке и образовании / И. В. Роберт, П. И. Самойленко. – М., 1998. – 176 с.

Терещук А. І., Дятленко С. М. Методика організації проектної діяльності старшокласників з технологій: метод. посіб. для вчителів, навч. прогр., варіат. модулі. – К.: Літера ЛТД, 2010. – 128 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.