ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АВТОСПРАВИ
Анотація
Стаття присвячена проблемі використання інформаційно-цифрових технологій в освітньому процесі сучасної школи. Здійснено аналіз наукових джерел з різних питань комп’ютеризації навчання учнів.
Описано технічні, методичні можливості програми Plickers для активізації навчання учнів старших класів. Наводиться конкретний приклад використання програми Plickers для тестового контролю рівня досягнень школярів на уроках автосправи. Проаналізовано переваги й недоліки застосування програми Plickers в освітньому процесі.
Повний текст:
PDFПосилання
Биков В.Ю. Інформатизація освіти. Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – Київ: Юрінком Інтер, 2008. С. 360 – 362.
Гелетій М. Інноваційні технології на уроках автосправи. 2013. URL:http://mykhailo-heletiy.blogspot.ru/2013/12/blog-post.html (дата звернення: 17.04.2020).
Жалдак М.І., Лапінський В.В, Шут М.І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики: посіб. для вчителів. Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2004. 182 с.
Кадемія М.Ю., Шахіна І.Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі: навч. посіб. Вінниця: Планер, 2011. 196 с.
Морзе Н.В. Основи методичної підготовки вчителя інформатики: монографія. Київ: Курс, 2003. 372 с.
Освітній проект «На урок» для вчителів. URL: https://naurok.com.ua (дата звернення: 20.04.2020).
Осипчук О.В. Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес. 2010: URL: http://infourok.ru/ (дата звернення: 17.04.2020).
Технології 10-11 кл. Профільний рівень. Спеціалізація автосправа. Навчальна програма закладів загальної середньої освіти. 2017. URL: ttps://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (дата звернення: 17.04.2020).
Чепіль М.М., Дудник Н.З. Педагогічні технології: навч. посіб. Київ: Академвидав, 2012. 224 с.
Яшанов С.М. Практикум з освітніх інтернет-технологій: навч. посіб. для вищ. пед. навч. закл. освіти. Київ: Вид-во НДУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. 463 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.