ВИКОРИСТАННЯ АЛГОРИТМІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТВОРЕННІ ПРОГРАМНИХ ДОДАТКІВ ІГРОВОГО СПРЯМУВАННЯ ЗАСОБАМИ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ OBJECTIVE-C

Дмитро Андрійович Ругало

Анотація


В статті розглядаються особливості використання елементів штучного інтелекту у створенні програмних додатків ігрового спрямування засобами мови програмування Objective-C. Проаналізовано переваги та особливості платформи iOS та її потенціальні можливості. В якості мобільного ігрового додатку обрано ігровий додаток make a square. Проаналізовано особливості роботи Objective-C з графічними елементами та логікою гри з використанням інструментів штучного інтелекту і зроблені певні висновки про потенційні можливості даного інструменту.


Повний текст:

PDF

Посилання


Гэлловей М. Сила Objective-C 2.0. Эффективное программирование для iOS и OS X. – СПб.: Питер, 2014. – 304 с.

Далримпл М. Objective-C 2.0 и программирование для Mac. – Вильямс, 2010. – 315 с.

Донован Д. Системное программирование. – М.: Мир, 1975. – 540 c.

Елисеев Д. Разработка и продажа программ для iPhone и iPad. – БХВ-Петербург, 2010. – 336 с.

Здзиарски Д. iPhone. Разработка приложений с открытым кодом. – БХВ-Петербург, 2011. – 368 с.

Здзиарски Д. iPhone SDK. Разработка приложений. – БХВ, 2012. – 506 с.

Кнастер С. Objective-C. Программирование для Mac OSX и iOS. – Вильямс, 2012. – 304 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.