РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ З ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Анотація
Стаття присвячена оптимізації прикладного і профільного спрямування формування прикладних і профільних компетентностей школярів через постановку і виконання лабораторних робіт, змістом яких охоплено використання традиційного і і новітнього матеріального забезпечення задля охоплення змістом і різними варіантами виконання експериментальних завдань, охоплення змістом робіт експериментального відтворення всього обсягу теоретичних основ навчального матеріалу.
Повний текст:
PDFПосилання
Анофрикова С. В. Не учить самостоятельности, а создавать условия для её проявления / Анофрикова С. В. // Физика в школе. – 1995. – № 3. – С. 38–46. – ISSN 0130-5522.
Богоявленская Д. Б. О предмете и методе исследования творческих способностей / Диана Борисона Богоявленская // Психологический журнал. – 1995. – Т. 16. - № 5. – С. 49–58. – ISSN 0205-9592.
Коробова І. В. Рівневий підхід до виконання лабораторних робіт як умова розвитку творчого мислення учнів / Коробова І. В. // Фізика та астрономія в школі. – 1998. – № 4. – С. 45–47.
Ментова Н. О. Експеримент при вивченні електроємності в школі / Ментова Н. О. // Фізика та астрономія в школі. – 2007. – № 5–6. – С. 36–39.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. 10-11 класи. Профільний рівень. – К, 2010. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna/serednya/prodramy-10-11-rlas/fiz-pr.pdf.
Прокопенко М. М. Опис лабораторних занять з набірним полем «Школяр» / Прокопенко М. М. – Житомир: 2005. – 76 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.