УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕННЯ РІВНЯНЬ, НЕРІВНОСТЕЙ ТА ЇХ СИСТЕМ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ

Єгор Костянтинович Мишко

Анотація


У статті висвітлюються результати огляду методичних прийомів узагальнення функціональної лінії вивчення рівнянь, нерівностей та їх систем в старшій школі. Метод узагальнення передбачає виділення головного – провідних положень, понять, методів та ідей. Саме на реалізацію цих функцій і спрямовані спеціальні уроки узагальнення, які проводяться після закінчення вивчення теми, розділу, курсу. Зокрема результатом є висновок про узагальнення методу інтервалів для нерівностей різних типів.


Повний текст:

PDF

Посилання


Алгебраїчні рівняння, нерівності та їх системи: навч. посіб. для вступників до вищ. навч. закл. та слухачів підготов. від-нь / В.О. Гришина, О.Б. Папковська ; Одеськ. нац. політехн. ун-т. - Одеса: Наука і техніка, 2008. – 188 с.

Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики: навчальний посібник / В.В. Корольський, Т.Г. Крамаренко, С.О. Семеріков, С.В. Шокалюк; науковий редактор академік АПН України, д.пед.н., проф. М.І. Жалдак. – Кривий Ріг : Книжкове видавництво Кирєєвського, 2009. – 324 с.

Талочкин П.Б. Неравенства и уравнения. Упражнения и методические указания – М.: Просвещение, 1970. – 160 c.

Кушнір В.А., Ріжняк Р.Я. Інноваційні методи навчання математики // Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 148 с.

Бекаревич А.Н. Уравнения в школьном курсе математики. – Минск: "Нар. асвета", 1968. — 152 с.

Прус А.В., Швець В.О. Задачі з параметрами в шкільному курсі математики. Навчально-методичний посібник. – Житомир: Вид-во «Рута», 2016. – 468 с.

Сулик Н.Я. Навчально-методичний посібник (запитання, відповіді, зразки розв’язування, вправи для закріплення). Розв’язування нерівностей: показникових, логарифмічних, тригонометричних – Львів, ЛТЕКНУЛП, 2011 р. – 39 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.