ІННОВАЦІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ ПІДГОТОВЧО-РОЗКРІЙНОГО ВИРОБНИЦТВА В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
Стаття присвячена обґрунтуванню технічного та методичного забезпечення комп’ютерного планування розкроювання плечового виробу засобами САПР Грація на прикладі блузки з рукавом «летюча миша». Встановлено, що для введення даних в систему автоматизованого проектування одягу застосовують обладнання: фотокамера, сканер, дигітайзер, бодісканер, графічний планшет. Обгрунтовано, що для засвоєння комп’ютерного проектування розкроювання швейного виробу учням необхідно опанувати підсистеми «Конструювання і моделювання» та «Розкладка» САПР Грація.
Повний текст:
PDFПосилання
Андреева М. В., Романюк А. Ю., Андреева К. Г. САПР «Ассоль»: новая технология ввода лекал в компьютер – Фотодигитайзер. Швейная промышленность. 2001. №2. С. 26-27.
Головацкий Д. В. Универсальная система "mamagi" для трехмерной съемки и представления объекта в трехмерном формате. Патент RU2011135246A. 2013. URL: https://patents.google.com/patent/RU2011135246A/.
Ежова О.В. Прогнозирование изучения подготовительно-раскройного производства будущими специалистами швейной отрасли. Наукові праці Вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет». 2014. №1. С. 81-85.
Єжова О. В. Інформаційні технології у створенні швейних виробів: Навчальний посібник. Кіровоград: ФО-П Александрова М. В., 2015. 220 с.
Технології. Профільний рівень 10–11 класи. Спеціалізація «Швейна справа». Навчальна програма закладів загальної середньої освіти / А.В. Чернушич та ін. Киів: МОН, 2017. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/ navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (дата звернення: 19.09.2019).
Орловський Б. В., Абрінова Н. С. Технологічне обладнання галузі (швейне виробництво): навч. посіб. Київ : КНУТД, 2013. 285 с.
What can 3D body scanning achieve? Human Solutions at the 3D Body. Tech conference in Montréal. 2017. https://community.human-solutions.com/group/front_content.php?idcat=107 &idart=4942〈=2
Yezhova O.V., Pashkevich K.L., Gryn D.V. Development of technology students’ ICT competence while teaching computer-aided fashion design. Information Technologies and Learning Tools. 2019. № 73 (5). p. 15-27. doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v73i5.2547.
Yezhova O.V., Pashkevich K.L., Manoilenko N.V. Comparative analysis of foreign models of fashion education. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2018. Vol. 10(2). p. 88-101. doi: https://doi.org/10.18662/rrem/48.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.