ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ GEOGEBRA ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ РІВНЯНЬ З ПАРАМЕТРАМИ

Світлана Олександрівна Манець

Анотація


В статті піднімається питання використання педагогічних програмних засобів на заняттях з математики, а саме розглядаються методичні особливості застосування програмного засобу GeoGebra при розв’язуванні рівнянь з параметрами. Описано важливість використання вчителем інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення занять з математики. Наведено ряд переваг програми GeoGebra перед іншими педагогічними програмними засобами. Розглянуто деякі аспекти роботи з програмою GeoGebra та на прикладах показано практичне її використання. Визначено перспективи подальших досліджень.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ботузова Ю.В. Динамічні моделі GeoGebra на уроках математики як основа STEM-підходу// Фізико-математична освіта: науковий журнал. Вип. 3 (17)/ Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Фізико-математичний факультет редкол.: О.В. Семеніхіна (гол.ред.) [та ін.]. Суми : [СумДПУ ім. А.С. Макаренка], 2018. С.31-35.

Гриб’юк О.О. Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики в контексті підвищення якості освіти// Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Додаток 1 до Вип.31, Том IV (46): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – Київ: Гнозис, 2013. – С. 110-123.

Корольський В.В. Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики: навчальний посібник / В.В. Корольський, Т.Г. Крамаренко, С.О. Семеріков, С.В. Шокалюк; науковий редактор академік АПН України, д.пед.н., проф. М.І. Жалдак. – Кривий Ріг: Книжкове видавництво Кирєєвського, 2009. – 324 с.

Yunchyk V. Atypical mathematics lessons at school by means of GeoGebra / Yunchyk V.// East - West Conference on Mathematics Education (EWCOME 2016) at the University of Social Sciences and Humanities, Warsaw, Poland, 2016.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.