МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ВИЗНАЧЕНИЙ ІНТЕГРАЛ» В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті розглянуто методичні особливості вивчення теми «Визначений інтеграл» в шкільному курсі математики. Зокрема, запропоновано розглядати задачу про знаходження площі криволінійної трапеції, яка зазвичай розглядається в курсі математичному аналізі університетів. Наведено основні теоретичні відомості про властивості та методи обчислення визначених інтегралів. Охарактеризовано особливості використання ІКТ на уроках математики. Описано приклад використання інтерактивного середовища GeoGebra для обчислення площі криволінійної трапеції та показано доцільність такого використання.
Повний текст:
PDFПосилання
Горошко Ю.В. Використання комп’ютерних програм для створення динамічних моделей при вивченні математики / Ю. В. Горошко, Є. Ф. Вінниченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно- орієнтовані системи навчання: зб. наук. праць / К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. — № 4 (11). — С. 56–62.
Алгебра і початки аналізу. Підруч. для 10–11 кл. серед, шк. / А. М. Колмогоров, О. М. Абрамов, Ю. П. Дудніцин та ін.; За ред. А. М. Колмогорова. – К.: Освіта, 1992. - 350 с.
Бевз Г.П. Методика розв'язування алгебраїчних задач. - К.: Рад. шк., 1975. - 240 с
Бевз Г.П., Бевз В.Г., Владимирова П.Г. Геометрія: Проб, підруч. для 10 - 11 кл. загальноосвітніх навч. закл. - К.: Вежа, 2002. - 223 с.
Ремизов А.Н., Исакова Н.Х., Максина Л.Г. «Сборник задач по медицинской и биологической физике»
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.