УДОСКОНАЛЕННЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКОЛЯРАМИ ХВИЛЬОВОЇ ТА КВАНТОВОЇ ОПТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ

Олександр Петрович Охріменко

Анотація


У роботі розглянути переваги використання віртуальної лабораторії Wolfram Demonstration Project при вивченні учнями старшої школи явищ хвильової та квантової оптики. Показано, що упровадження сучасних інформаційних технологій навчання надає навчально-пізнавальній діяльності творчого, дослідницького спрямування. Проводячи відповідні віртуальні демонстрації та експерименти, ми підвищуємо активність і зацікавленість школярів, оскільки  маємо можливість не тільки фіксувати результати, а і наочно спостерігати динаміку руху об’єктів мікросвіту, недоступних реальним спостереженням.


Повний текст:

PDF

Посилання


Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Профільний рівень. 11 клас авторського колективу під керівництвом Локтєва В.М. [Електронний ресурс]– Режим доступу https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2018-2019/fizika-10-11-avtorskij-kolektiv-pid-kerivnicztvom-lokteva-vm.pdf, дата звернення 10.11.2019.

Лазарчук В.В. Роль і місце демонстрації фундаментальних фізичних дослідів у поглибленому навчанні фізики / В.В. Лазарчук, В.І. Тищук // Збірник науково-методичних праць "Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін". Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 9. - Рівне: Волинські обереги, 2006. - С. 77-82.

Янишина, В. М. Інформаційні технології на уроках фізики та астрономії / В. М. Янишина // Фізика в школах України. – 2013. – № 10. – С. 7–8.

Бородіна І. Використання мультимедійних засобів на уроках фізики та астрономії / І.І. Бородіна // Фізика (Шкільний світ). – 2004. -№33. – С.1-8.

Волчанський О.В. Study of thermal waves properties on the basis of virtual laboratory workshop / О.В.Волчанський // Інформаційні технології в професійній діяльності: Матеріали XІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 30 жовтня 2019 року). – Рівне: РВВ РДГУ.- 2019. – C. 48-50.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.