ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 10-Х ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПОВТОРЕННЯ ТА РОЗШИРЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ ПРО МНОЖИНИ ТА ФУНКЦІЇ

Руслан Олегович Бочаров, Юрій Вікторович Яременко

Анотація


У статті висвітлено різні аспекти педагогічного контролю у процесі профільного навчання десятикласників алгебри. Розглянуто тестування як форму контролю навчальних досягнень старшокласників під час повторення та розширення відомостей про множини та функції. Систему контролю навчальних досягнень десятикласників з алгебри, розроблену авторами, утворюють: усне й письмове опитування (у т.ч. математичні диктанти, самостійні роботи, тематичні контрольні роботи), індивідуальні домашні завдання, тестування. 


Повний текст:

PDF

Посилання


Булах І. Є. Створюємо якісний тест: Навчальний посібник / І. Є. Булах, М.Р. Мруга. – К.: Майстер-клас, 2006. – 160 с.

Вимірювання в освіті: Підручник / За редакцією О.В. Авраменко. – Кіровоград: Лисенко В.Ф., 2011. – 360 с.

Лутченко Л.І., Пасічник Н.О. Основи педагогічного оцінювання: Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: Лисенко В.Ф, 2012. – 72 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.