STEM-ОСВІТА ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ
Анотація
Стаття присвячена одному з сучасних освітніх напрямів освіти – STEM. Встановлено, що актуальність STEM-підходу у навчанні спричинена істотним відставанням системи освіти від вимог сучасного ринку праці. Піднімається проблема використання STEM-технологій в навчанні математики. У дослідженні наведено основні форми та методи навчання математики в контексті STEM-освіти. Здійснено класифікацію математичних задач. Зазначена важливість прикладного спрямування в шкільному курсі математики та обґрунтовано використання STEM-технологій при вивченні математики в школі.
Повний текст:
PDFПосилання
Ботузова Ю. Особливості використання STEM-технологій в навчанні математики// Наукові записки. – Випуск 12. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 1. – Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2017. – С.3- -8.
Глосарій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://imzo.gov.ua/stem-osvita/glosariy/
Завуч. Всеукраїнська газета для заступників директорів навчальних закладів. – № 11 (581), червень. – 2016
Лабудько В. С. Професійне спрямування при вивченні математики в закладах професійно-технічної освіти / В. С. Лабудько, Г. М. Решетняк // Освіта Сумщини. – 2016. – №4 (32). – С. 15-22
Grybyuk O.O. Mathematical modelling as a means and method of problem solving in teaching subjects of branches of mathematics, biology and chemistry // Proceedings of the First International conference on Eurasian scientific development. «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna. 2014. P. 46-53.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.