ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Анотація
Стаття присвячена проблемі ефективного використання на уроках математики візуальних технічних засобів навчання (на прикладі інтерактивної дошки). Здійснено аналіз досліджень пов’язаних із засобами та особливостями використання інтерактивної дошки. З’ясовано, що навчання з використанням інтерактивної дошки забезпечує можливості динамічного і наочного відображення матеріалу на екрані. Проаналізовано основні функціональні можливості онлайн-сервісів для роботи з інтерактивною дошкою та виявлено базові принципи створення візуальної підтримки уроку математики. Розглянуто приклади створення та використання інтерактивних вправ засобами спеціалізованого програмного забезпечення mozaBook, а також за допомогою онлайн-сервісу Kahoot.
Повний текст:
PDFПосилання
Жалдак М.І. Математика з комп’ютером. Посібник для вчителів/ М.І. Жалдак, Ю.В. Горошко, Є.Ф. Вінниченко. – 2-ге вид., – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. – 282 с.
Інтерактивна дошка SMART Board: застосування у навчальному процесі: методичні рекомендації / Упоряд. В.О. Абрамов, Г.Ф. Бонч-Бруєвич. – К.: КМПУ імені Б.Д. Грінченка, 2006. – 52 с.
Тренінги з mozaBook та mozaWeb [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://edpro.ua/webinars.
Ботузова Ю., Новікова А. Використання інтерактивної дошки на уроках математики// Наукові записки/Ред.кол.:В.Ф.Черкасов, В.В.Радул, Н.С.Савченко та ін. – Випуск 168 – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім.В.Винниченка, 2018. – С.47-52.
MozaBook: перші кроки [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.mozaweb.com/partner_images/Getting_Started_Ukrainian.pdf.
Wilson F. Enabling enhanced Mathematics teaching with interactive whiteboards / F. Wilson, D. Miller. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://webarchive.nationalarchives.gov.uk/20101119131802/http:/www.standards.dcsf.gov.uk/ntrp/lib/pdf/wilsonmiller.pdf.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.