ЗАДАЧІ НА ПОБУДОВУ З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИРКУЛЯ ТА ЛІНІЙКИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА УЧНІВ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Боравльов А.П. Аналіз у розвʼязанні задач на побудову: Навч. посіб. для студ. мат. спец. вищ. пед. навч. закл. / А.П. Боравльов, І.Г. Ленчук. – К.: Вища шк. 2012., – 191 c.
Гібалова Н.В. Математика : навч. посіб. / Н.В. Гібалова, Н.Д. Карапузова, В.А. Ржеко; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. 2-е вид., перероб. – Полтава: АСМІ, 2017. –360 c.
Король Я. Формування практичних умінь і навичок на уроках математики / Я. Король. – Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2000. – 136 с.
Ленчук І.Г. Система навчання майбутнього вчителя конструктивної геометрії: монографія / І.Г. Ленчук. – Житомир, 2011. – 356 c.
Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / М.І. Бурда, Ю.І. Мальований, Є.П. Нелін, Д.А. Номіровський, А.В. Паньков, Н.А. Тарасенкова, М.В. Чемерис, М.С. Якір [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/ua//activity/education/56/generalsecondareducation/educational
Сухарева Л. Як розвинути просторову увагу вашої дитини / Л. Сухарев. – X.: Вид-во «Ра¬нок», 2009. – 80 с.
Тименко В.П. Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/1413/1/72.pdf
Філіпповський Г.Б. Чудові обмеження в задачах на побудову /Г.Б. Філіпповський. – X.: Вид. група «Основа». 2011.– 143 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.