НЕСТАНДАРТНІ УРОКИ МАТЕМАТИКИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті висвітлено важливість застосування нестандартних уроків математики у старшій школі для формування творчої особистості учня, зокрема, ігрових форм на уроках математики. Розкрито основні переваги використання нестандартних уроків у старшій школі для розвитку творчої особистості учнів. Головне завдання статті – розробити один із нестандартних уроків математики для учнів старших класів. Наведено приклад одного з нестандартних уроків математики.
Повний текст:
PDFПосилання
Антипова О. У пошуках нестандартного уроку/ О. Антипова, Д. Рум'янцева, В. Паламарчук//Рад. школа. - 1991. - № 1. - С. 65-69.
Боднар Л. В. Нестандартні уроки з математики / Л. В. Боднар – Дунаївці, 2010. – 44 с.
Малафіїк І. В. Різні види нетрадиційних уроків. Дидактика: навч. посіб. / І. В. Малафіїк – К.: Кондор, 2009. – 406 c.
Митник О. Народження нетрадиційного уроку/ О. Митник // Початкова школа. - 1997. - № 12. - С. 11 – 23.
Печерська Е. Уроки різні та незвичайні // Рідна школа. - 1995. - № 4. - С. 62-65.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.