ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ПРИ СТВОРЕННІ ЗАВДАНЬ З ТЕМИ «ПОХІДНА ПОКАЗНИКОВОЇ І ЛОГАРИФМІЧНОЇ ФУНКЦІЇ» У СТАРШІЙ ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті розглянуто методичні особливості створення системи завдань з наперед заданими властивостями з теми «Показникова і логарифмічна функції»; розглянуто спектр завдань шкільного курсу алгебри підвищеного рівня, які можуть бути розв’язані із застосуванням похідної.
Повний текст:
PDFПосилання
Ботузова Ю.В. Використання ІКТ для обчислення похідних неявно заданих функцій // Наукові записки. – Випуск 75. – Серія: Математичні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – С. 3–13.
Жалдак М.І. Комп’ютер на уроках математики: Посібник для вчителів. – К.: Техніка, 1997. − 303 с.
Кушнір В.А. Конструювання навчальних завдань з математики: математичні модулі, алгоритми, програми //Інформаційні технології в освіті. – 2014. – № 18. – С. 30–41.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.