УЗАГАЛЬНЕННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ СТАРШОЇ ШКОЛИ: ВЕКТОРНИЙ МЕТОД
Анотація
У статті висвітлюються основні методичні прийоми узагальнення курсу математики старшої школи в частині векторного методу розв’язування математичних задач. В статті робиться висновок про те, що використання у якості об’єкту узагальнень властивостей векторів та на їх базі векторного методу розв’язування при формуванні процедурних компетентностей учнів старшої школи є перспективним напрямком подальших науково-педагогічних досліджень.
Повний текст:
PDFПосилання
Возняк О.Г. Метод координат у геометричних задачах. Навч. посібник. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2013. – 64 с.
Кміт Я.М. Концептуальні підходи до інтегративного навчання у професійній школі.//Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. – Суми, 1998. – С. 26-27.
Кушнір В., Ріжняк Р. Формування в учнів складних умінь використовувати моделювання у процесі розв’язування математичних задач інтегративного змісту // Математика в школі. – 2009. – № 5. – с. 13-17.
Кушнір В.А., Кушнір Г.А., Ріжняк Р.Я. Інноваційні методи навчання математики // Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 148 с.
Кушнір В.А., Ріжняк Р.Я. Розв’язування математичних задач інтегративного змісту засобами комп’ютерного моделювання // Математика в школі. – 2009. – № 10. – С. 34–39.
Нічишина В., Ріжняк Р. Інтеграція професійних знань майбутніх вчителів математики. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. – 92 с.
Приймаков О.Г., Молявко О.І. Вибрані розділи математики. Навчальний посібник. – Х.: Скорпіон, 2004. – 236 с
Раков С. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ: Монографія. – Х.: Факт, 2005. – 360 с.
Шестаков С.А. Векторы на экзаменах. Векторный метод в стереометрии. – М.: МЦНМО, 2005. – 112 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.