STEM/STEAM/STREAM – ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТРЕНДОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Анотація
У статті аналізується STEM/STEAM/STREAM-освіта, що характеризується новим типом особистості та абсолютно змінює пріоритети на професійному ринку, де затребуваними стають IT-фахівці.
Актуалізується необхідність суттєвих змін у системі освіти. S/S/S-освіта дає можливість реалізувати інтегрований і проектний підходи до навчання Вчитель-STEM має проявляти сміливість і підприємливість в конструюванні навчального процесу.
Виділяються такі властивості S/S/S -освіти: автономність та відповідальність того, хто отримує знання.
Desmos – середовище із завданнями-активностями для організації змішаного навчання, де математичні об'єкти створюють цілісні графічні об'єкти.
Повний текст:
PDFПосилання
Воронкова, В.Г., Романенко, Т.П., Андрюкайтене, Р. (2017). Генеза від інформаційного суспільства до Smart-суспільства в контексті історичної еволюції сучасного світу: теоретико-концептуальний контекст. Гілея, 116, 128-133.
Кивлюк, О.П. (2014). Глобалізація та інформатизація освіти в предметному полі філософії освіти. Гуманітарний вісник ЗДІА, 57, 192-199.
Стаття «STEM/STEAM/STREAM-освіта – новий тренд в українському освітянському дискурсі», Світлана Куцепал, доктор філософських наук, професор
URL: http://som.org.ua/files/f_3725_el_2018_1_Kutsepal.pdf
Освіта: STEM і STEAM – додайте трохи творчості до науки! URL: https://innovationhouse.org.ua/statti/osvita-stem-i-steam-dodajte-trohi-tvorchosti-do-nauki/
What is STEM? STEAM? STREAM? SHTREAM? URL: https://auslytics.com/blogs/news/what-is-stem-steam-stream-shtream-sstalaktlkjta
Стрельба по мишени, или Цифровые инструменты организации мышления на уроке математики, Людмила Рождественская (2018), URL: https://novator.team/post/200
STEM vs. STEAM vs. STREAM: What’s the Difference? URL: https://www.niche.com/blog/stem-vs-steam-vs-stream/
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.