ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Зорина Василівна Пташник

Анотація


У статті акцентується увага на частковому вирішенні проблеми протиріч, зумовлених поширенням віртуальних освітніх, навчальних і соціальних мереж та недостатнім їх використанням у процесі навчання й виховання учнів. Розкриваються передумови розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів завдяки використанню соціальних мереж на уроках трудового навчання. Інформаційно-комунікаційні технології та мережеві ресурси розглядаються як ефективні засоби надання вільного доступу учнівській молоді до якісної освіти в умовах закладу загальної середньої освіти.


Повний текст:

PDF

Посилання


Коневщинська, О. Е. Організаційні заходи створення ресурсного центру дистанційної освіти для загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Коневщинська О. Е. // Електронна бібліотека НАПН України – 2013. – Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1344.

Лещук, Р. М. Використання відеоматеріалів для ефективності вивчення теоретичного матеріалу // Трудове навчання в школі. – № 11(35). – 2011. – С. 7–10.

Литвинова, С. Г. Мережа як засіб формування ІКТ компетентностей вчителів-предметників [Електронний ресурс] / Литвинова С. Г. // Електронна бібліотека НАПН України – 2011. – Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/224.

Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : посібник / [Богачков Ю. М., Биков В. Ю., Пінчук О. П., Манако А. Ф. та ін. ; наук. ред. Богачков Ю. М.]. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 160 с.

Пометун, О. І. Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти // Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 65–69.

Сухомлинський, В. О. Людина неповторна. Вибрані твори в 5-и томах / Василь Олександрович Сухомлинський. – Т. 5. – К. : Рад. школа, 1977. – С. 80–96.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.