ТЕСТУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМА ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ

Олена Віталіївна Андрущенко, Вікторія Вікторівна Нічишина

Анотація


У статті подано характеристику тестування як методу вимірювання якості навчальних досягнень учнів. Проілюстровано мету та структуру різних форм тестових завдань, які використовуються для контролю знань, умінь та навичок учнів старших класів на факультативних заняттях. Наведені приклади тестових завдань різних типів. Розкрито основні переваги і типові недоліки у застосуванні тестів в освітньому процесі сучасного факультативного курсу. Визначено перспективи подальших досліджень.


Повний текст:

PDF

Посилання


Аванесов В.С. Композиция тестовых заданий / В.С. Аванесов. – М.: Адепт, 1998. – 196 с.

Адамова І.З., Багрій К.Л. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів. Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки. 2012. Вип. 9, с. 3-6.

Божкова В.В. Тестування як форма контролю знань: переваги та недоліки / В.В. Божкова, Л.Ю. Сагер // Сучасні проблеми вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору: матеріали науково-методичної конференції, м. Суми, 6-7 жовтня 2010 р. / За ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2010.- С. 113-115.

Булах І.Є., Мруга М.Р. Створюємо якісний тест: навч. посіб. Київ: Майстер-клас, 2006. – 160 с.

Грибанов В.У., Титов П.И. Сборник упражнений по теории чисел. – Москва: Просвещение, 1964. – 144 с.

Ізюмченко Л.В. Практикум з теорії чисел. – Кіровоград: КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – 76 с.

Оглобліна О.І. Елементи теорії чисел : навч. посіб. / О.І. Оглобліна, Т.С. Сушко, Ю.В. Шрамко. – Суми : Сумський державний університет, 2015. – 186 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.