ПЕДАГОГІЧНЕ СПРЯМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ

Іван Олександрович Писаренок, Андрій Валерійович Поляков

Анотація


У статті розглядається творча діяльність учнів в процесі гурткової роботи. Акцентується увага на соціально-педагогічній спрямованості організації науково-технічної творчості учнівської молоді: основною її метою має бути пропедевтичне оволодіння досвідом творчості в галузі техніки, психологічна готовність до творчості у трудовій діяльності.

Соціально-педагогічна спрямованість технічної творчості, у свою чергу, може бути реалізована тільки на основі врахування психолого-педагогічних особливостей творчої діяльності взагалі й дитячої технічної творчості зокрема.


Повний текст:

PDF

Посилання


Антонов А. В. Психология изобретательского творчества / Антонов А. В – К.: Вища шк., 1978. – 175 с.

Горский В. А. Техническое творчество школьников / Горский В. А. – М.: Просвещение, 1981. – 96 с.

Четкарев В. К. Уроки творчества / Четкарев В. К. – М.: Знание, 1982. – 96 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

Разумовский В.Г. Техническое творчество детей // Педагогическая знциклопедия: В 6 т. / Разумовский В. Г – М., 1968. – Т. 4. – С. 265–273.

Пономарев Я. А. Психология творчества / Пономарев Я. А. – М.: Наука, 1976. – 303 с.

Путилин В. Д. Социальная направленность технического творчества учащихся / Путилин В. Д. – М.: Высш. шк., 1979. – 79 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.