ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Анастасія Сергіївна Лауш

Анотація


У статті розкрито особливості проведення профорієнтаційної роботи з учнями основної школи на уроках трудового навчання, визначено роль вчителя трудового навчання в професійній орієнтації учнів для їх професійного становлення. Приділяється увага основним компонентам профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання, зокрема, послідовності проведення профвідбору.


Повний текст:

PDF

Посилання


Гончарова Н. О. Основи професійної орієнтації : навчальний посібник / Н. О. Гончарова. – К. : Видавничий Дім "Слово", 2010. – 168 с.

Закатнов Д. О. Твоя майбутня професія / Д. О. Закатнов, Н. В. Жемера, М. П. Тименко. – К. : Українська книга, 1999. – 312 с.

Зеєр Е. Ф. Психологія професій. Академічний проект / Е. Ф. Зеєр, А. М. Павлова, Н. О. Садовнікова. – К. : Ділова книга, 2003. – 336 с.

Любар О. О. Школа і вибір професії / О. О. Любар, Л. К. Бикова. – К. : Радянська школа, 1977. – 162 c.

Некраш Л. М. Вибір професії: як діяти, щоб не помилитися / Л. М. Некраш, М. В. Стрільник. – К. : Шкільний світ, 2011. – 126 с.

Чуприна С. А. Використання методу проектів у профорієнтаційній роботі / С. А. Чуприна // Трудове навчання в школі. – 2012. – № 23. – С. 21–23.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.