КОМП'ЮТЕРНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
Анотація
В статті проаналізовано роботи вчених, які вивчали гру як психологічний феномен. Наведено різні означення «гри» та «комп’ютерної гри». Представлено класифікацію комп’ютерних ігор. Проаналізовано ігри, найпопулярніші серед школярів. Проведений теоретичний аналіз сучасних комп’ютерних ігор як засобу формування логічного мислення, уваги та пам’яті школярів на уроках інформатики. Зроблено висновки щодо доцільності використання ігор під час навчального процесу.
Повний текст:
PDFПосилання
Використання гри для активізації навчально-виховного процесу: Посіб. для студ. пед. вузу та викладачів / Уклад.: Мішкурова В.Ф.; Пащенко М.І. – К.: Наук. світ, 2001. – 270 с.
Макаренко А.С. Книга для батьків. /А.С. Макаренко. – К.: Радянська школа, 1980.– 328 с.
Селевко Г. К. Педагогические технологии на основе информационно- коммуникационных средств / Г. К. Селевко. – М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 208 с.
Сухомлинський В.О. Серце віддаю дітям/ Вибрані твори: У 5-ти т. – К.: Рад. шк., 1977.
Хохлов Н. А. Нейропсихолог – о пользе и скрытых угрозах компьютерных игр [Електронний ресурс] / Н. А. Хохлов. – Режим доступу : https://lifehacker.ru/2016/06/27/video-games-2/. – Назва з екрану.
Інтернет ресурси:
Закревська Є. С. Комп’ютерні ігри як засіб формування здорового способу життя школярів [Електронний ресурс] / Є. С. Закревська – Режим доступу до ресурсу: http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=3098.
Комп`ютерні ігри : залежність чи вид спорту? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://zahoplennyajarik.blogspot.com/p/blog-page_5.html.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.