АНАЛІЗ ЯКОСТІ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ПЕРШОКУРСНИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КОМПЛЕКСНИХ ЧИСЕЛ
Анотація
Стаття присвячена аналізу якості тестових завдань з алгебри та геометрії (тема «Комплексні числа»), які сконструйовані для тестового контролю навчальних досягнень першокурсників фізико-математичного факультету. Типи тестових завдань для контролю знань студентів визначені на основі аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури з проблеми дослідження
Результати тестування студентів проаналізовані за класичною теорією тестів. Апробовані тестові завдання, які пройшли перевірку основних статистичних характеристик й задовольнили вимоги до завдань такого виду, можна використовувати в навчальному процесі при вивченні дисципліни.
Повний текст:
PDFПосилання
Авраменко О. В. Статистичні методи в освітніх вимірюваннях. Частина 1. Класична теорія тестування: Навчально-методичний посібник / О. В. Авраменко, Г. Ю. Павличенко, С. Д. Паращук. – Кіровоград : Лисенко В.Ф., 2012. – 120 с.
Вимірювання в освіті: підручник / за редакцією О. В. Авраменко. – Кіровоград : «КОД», 2011. – 360 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.