МЕТОДИКА ІНТЕГРОВАНОГО ВИВЧЕННЯ ПОКАЗНИКОВОЇ ТА ЛОГАРИФМІЧНОЇ ФУНКЦІЙ МЕТОДОМ УКРУПНЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ ОДИНИЦЬ ЗНАНЬ
Анотація
Вивчення теми за технологією укрупнення дидактичних одиниць знань у поєднанні з методикою концентрованого навчання надає можливість уникнути протиріччя між необхідністю постійно збільшувати обсяг навчальної інформації і навчальними можливостями учнів, запобігти роздрібненню навчального матеріалу, забезпечити глибоке й міцне засвоєння знань учнями та поєднання навчання, розвитку і виховання.
Повний текст:
PDFПосилання
Ердниев П.М., Ердниев Б.П. Укрупнение дидактических единиц в обучении математике. – Москва: Просвещение, 1986. – 256 с.
Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Рабінович Ю.М., Якір М.С. Алгебра. Збірник задач і контрольних робіт 11 клас. – Харків. : «Гімназія», 2011. – 96 с.
Слєпкань З.І., Грохольська А.В., Волянська О.Є. Збірник задач з алгебри і початків аналізу 10-11 класи. – Тернопіль: ПІДРУЧНИКИ І ПОСІБНИКИ, 2003. – 238 с.
Скороход, Г. І. Методика викладання фахових дисциплін у вищій школі. – Д.: РВВ ДНУ, 2009. – 64 с.
Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу 10-11 кл. – Київ: ЗОДІАК-ЕКО, 1995. – 606 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.