ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНТЕГРАЛА У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ

Дарина Олегівна Самойленко

Анотація


В останні роки в процес математичної освіти дедалі наполегливіше і успішніше впроваджуються системи комп’ютерної математики. Тому у статті йдеться про необхідність застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні інтеграла у шкільному курсі математики, наведено деякі приклади використання можливостей продуктів компанії Wolfram. Обґрунтована актуальність обраної теми дослідження. Одним з пріоритетних напрямків інформатизації суспільства є процес інформатизації освіти, який передбачає широке використання інформаційних технологій навчання.

Повний текст:

PDF

Посилання


Жалдак М.І. Педагогічний потенціал впровадження дистанційних форм навчання / М.І. Жалдак // Матеріали науково-методичного семінару «Інформаційні технології в навчальному процесі». – Одеса: Вид. ВМВ, 2009. – С. 6–8.

Жалдак М.І. Комп’ютер на уроках математики: посібник [для вчителів] / М.І. Жалдак. – К. : Техніка, 1997. – 304 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.