ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ШКОЛІ

Людмила Борисівна Репенко

Анотація


Розглядаються інтерактивні методи навчання математики, як такі, що надають більше свободи учням, більше можливостей для розвитку їх здібностей, творчості і креативності. Наводиться класифікація інтерактивних технологій навчання математики в школі: інтерактивні технології на основі кооперації, технології колективно-групового навчання, технології ситуативного навчання, технології опрацювання дискусійних питань. Розкриваються особливості і нові в порівнянні з традиційним навчанням можливості цих технологій при навчанні математики.     


Повний текст:

PDF

Посилання


Іванишина С. Форми та методи інтерактивного навчання // Початкова школа. – 2006. – № 3. – С. 9 – 11.

Побірченко Н. Інтерактивне навчання в системі нових освітніх технологій // Початкова школа. – 2004. – № 10. – С. 8 – 10.

Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2004. – С. 70 – 71.

Кларин М. Интерактивное обучение – инструмент обучения нового опыта // Педагогика. – 2000. – № 7. – С. 12 – 18.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.