МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «КРАТНІ ІНТЕГРАЛИ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ»
Анотація
В статті проілюстровано ефективність застосування інноваційних методів у процесі навчання студентів у вищій школі. Одним з підходів цього дослідження є використання методу проекту в роботі зі студентами – майбутніми вчителями. Головне завдання статті – представити інноваційні технології, що впливають на формування професійної компетентності майбутнього вчителя математики.
Повний текст:
PDFПосилання
Ващенко Г. Загальні методи навчання: підручник для педагогів / Григорій Ващенко. – К.: Українська видавнича спілка, 1997. – 410 с.
Ворлан О.О. Метод проектів як засіб активізації роботи студентів транспортного коледжу при вивченні предметів гуманітарного циклу. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. /Ред.кол.: Б.І. Холод та ін. - К.: НМЦВО, 2000. – Вип.27. – 256с.
Головко М.В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. /Кол. авт. – К.: НМЦСО освіти, 2001. – Вип. 30. – 254 с.
Єрмаков І.Г., Пузіков Д.О. Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи: Практико зорієнтований посібник – Запоріжжя: Видав. "Центріон", 2005. – 112 с.
Підласий І.Т. Діагностика та експертиза педагогічних проектів: Навчальний посібник, – К.: Україна, 1998. – 343с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.