МЕТОДИКА РОЗРОБКИ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ
Анотація
Стаття присвячена проблемам використання ігор у викладанні математики в середній і старшій школі. У статті аргументована необхідність вдумливого ставлення до проблеми використання ігор у навчанні та формуванні пізнавальних інтересів учнів середніх і старших класів. У статті обґрунтувані методики навчання математики в основній школі з використанням ігор, визначено доцільне місце і час для проведення ігор під час вивчення математики.
Повний текст:
PDFПосилання
Збаровская Н. В. Обучающие игры в библиотеке: Технология игрового имитационного моделирования: Практ. пособие. – СПб.: Профессия, 2002. – 91 с.
Кларин М. В. Инновации в мировой педагогике: Обучение на основе исследования, игр, дискуссии (анализа зарубежного опыта). – Рига: Пед. центр «Эксперимент», 1995. – 176 с.
Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М., 1972. – 445 с.
Макаренко А. С. Гра // Твори: в 7 т. – К., 1954 – Т4. – С. 367 – 368.
Руденко В.Д., Макарчук О.М., Патланжоглу М.О. Базовий курс інформатики у 2-х книгах. (навчально-методичний посібник). – К.: Видавнича група BHV, 2005. – 130 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.