РОЗВИТOК ІДЕЙ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Наталія Анатоліївна Чорна

Анотація


В статті розкрито значущість диференціації змісту навчання у старшій школі для сучасної середньої шкільної освіти. Розглянуто причини вивчення історії розвитку ідей диференційованого навчання фізики. Окреслено аналітико-історичний аспект становлення, розвитку та впровадження диференційованого навчання у педагогічній теорії та практиці, починаючи з античних філософів і до теперішнього часу. Охарактеризовано профілі диференціації змісту навчання. Наголошується на актуальності проблеми диференційованого підходу в сучасних школах на фоні перевантаження навчальних програм середньої школи.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения./Ю.К.Бабанский - М.: Просвещение, 1977. - 192 с.

Брижата О. Вибір методик для індивідуальних стилів навчання / О. Брижата // Відкритий урок. – 2012. - №3. – с. 46 -50.

Бударный А.А. Индивидуальный подход в обучении/А.А.Бударний // Советская педагогика. - 1965. - № 7. - С.70 - 83.

Бударный А.А. Индивидуальный подход к обучению/ А.А.Бударний// Советская педагогика. - 1965. - № 1. - С.34 - 39.

Головко М. Розвиток проблеми диференціації навчання у вітчизняній дидактиці фізики як передумова становлення профільної школи/ Микола Головко. // Наукові записки. – Випуск 6. – Том 2. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2014. – С. 54-61.

Дистерверг А. Избранные педагогические сочинения./А.Дистервег - М.: Гос. уч. пед. Изд - во МП РСФСР, 1956. - 374 с.

Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 р., м.Київ. – К.: Інститут педагогіки, 2018 – 224 с.

Коменский Я.А. Дидактические принципы./Я.А.Коменский - М.: Учпедгиз, 1940. - 486 с.

Ушинский КД. Избранные педагогические сочинения./К.Д.Ушинский - М.: Гос. уч. пед. изд-во МП РСФСР, 1954. - Т.2. - 796 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.