МОДЕРНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ З МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ

Тетяна Миколаївна Теслюк

Анотація


Організація і постановка різнорівневих експериментальних завдань в профільній школі потребує формування експериментального досвіду учнів, охоплення змістом експериментальних завдань вимог навчальних програм курсу фізики в профільній школі та створення відповідного навчального середовища. Наведені варіанти включення модернізованих експериментальних завдань з розділу «Властивості газів, рідин, твердих тіл».


Повний текст:

PDF

Посилання


Атутов П.Р. Концепція политехнического образования в современных условиях // Педагогіка. – 1999. - №2. – С. 17-20.

Вовкотруб В.П. Підвищення рівня практичної спрямованості робіт з вивчення фізичних основ будови і дії ЕОТ. // Наукові записки. – Випуск 66.– Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2006.- Частина 2. – 238 с. – С. 216-220.

Вовкотруб В.П. До структурування процесу виконання експериментальних завдань. // Зб. наук. праць К-Подільського державного університету: Серія: Педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної галузей. - К-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2004. – Вип.. 10. - С.16-17.

Наумчик В. Н. Наглядность в демонстрацион-ном зксперименте по физике: эргон. подход / Наумчик В. Н., Саржевский А. М. – Мн. : БГУ, 1983. – 96 с.

Практикум з фізики в середній школі: Дидакт. Матеріал. Посібник для вчителя/ Л.І.Анциферов, В.О.Буров, Ю.І.Дік та ін.; За ред.. В.О.Бурова, Ю.І.Діка. – К.: Рад. Шк.., 1990. – 176 с.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. 10-11 класи. Профільний рівень. Київ, 2010.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.