ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Анотація
В статті обґрунтовуються методичні підходи організації лабораторного практикуму в старшій школі на умовах диференціації. Запровадження технології диференційованого навчання стає все більш актуальним, оскільки її спрямованість на індивідуально-типологічні особливості учнів забезпечує формування предметних та ключових компетентностей, уміння вчитися, потребу в самоосвіті. Сучасною тенденцією розвитку системи навчального фізичного експерименту є запровадження інформаційних технологій, які дозволяють не лише замінити застаріле обладнання сучасними комп’ютерними моделями, але й сприяють поширенню в освіті інноваційних підходів, зокрема диференційованого.
Повний текст:
PDFПосилання
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки. 9 грудня 2011 р. [Електронний ресурс] /Міністерство освіти та науки України. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013 (дата входження 03.10.2018)
Пономаренко Л.О. Науково-допоміжний бібліографічний покажчик. – Вип. 1 / АПН України. ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського: Профільне навчання в старшій школі ; Л.О. Пономаренко, Л.І. Ніколюк, Л.І. Самчук, І.М. Каневська. – К., 2004. – 163 с.
Сальник І.В. Диференціація навчання фізики – шлях до успіху кожного учня/ І.В.Сальник // Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: Зб.мат. Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 р., м.Київ. – К.: Інститут педагогіки, 2018. – 224 с
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.