ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЗАДАЧА ПІДВИЩЕНОЇ СКЛАДНОСТІ ДО ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «ДИНАМІКА»
Анотація
Розглядаються особливості реалізації експериментального відтворення теоретичних основ змісту вивчення розділу курсу фізики через постановку експериментальних задач підвищеної складності, якими охоплено визначені основною метою завдання кількох робіт фізичного практикуму, запропонованих навчальними програмами.
Повний текст:
PDFПосилання
Алексейчук В., Гальчинський О., Шопа Г. Обласні олімпіади з фізики. Задачі та розв’язки. – Львів: Євро світ, 2000. – 168 с.
Вовкотруб В.П., Ковальов І.З., Подопригора Н.В. Розв’язування олімпіадних задач з фізики: Для студентів вищих навчальних закладів. – Кіровоград, РВЦ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2009. – 198 с.
Гончаренко С.У., Коршак Є.В. Фізика. Олімпіадні задачі. Випуск 2. 9-11 класи. – Тернопіль: «Навчальна книга-Богдан», 1999. – 200 с.
Гончаренко С.У. Олімпіади з фізики. Завдання. Відповіді. – Х.: Вид. група «Основа»: «Тріада+», 2008. – 400 с.
Кремінський Б.Г., Зінкевич І.П. Задачі міжнародних фізичних олімпіад. 1987 – 1999 р.р. Випуск 3. - Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2000. – 152 с.
Лукашик В.И. Физическая олимпиада в 6-7 классах средней школы: Пособие для учащихся. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Просвещение, 1987. – 192 с.
Программа для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. 10-11 класи. Профільний рівень . – К. «Освіта», 2014.
Розв’язування навчальних задач з фізики: питання теорії і методики // С.У.Гончаренко, Є.В.Коршак, А.І.Павленко, О.В.Сергєєв, В.І.Баштовий, Н.М.Коршак / За заг. ред.. Є.В.Коршака. – К.: НПУ ім.. М.П.Драгоманова, 2004. – 185 с..
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.