МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНОМУ САМОВИЗНАЧЕННІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Ірина Геннадіївна Іванілова

Анотація


У статті розглядається проблема профорієнтації учнівської молоді, визначено перспективні напрями її вдосконалення, зокрема за допомогою мультимедійних технологій. Значні можливості мультимедійних засобів для візуалізації відомостей про професії дають можливість не лише інтенсифікувати процес професійного самовизначення старшокласників, а й сприяють формуванню навичок XXI століття (інформаційна та мультимедійна грамотність, комунікативні навички тощо).


Повний текст:

PDF

Посилання


Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте (психологическое исследование) / Л. И. Божович. – М.: Просвещение, 1968. – 452 с.

Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні: [навч.-метод. посіб. / за ред. О. М. Коберника, Г. В. Терещука]. – Умань: СПД Жовтий, 2008. – 212 с.

Молянинова О. Г. Мультимедиа в образовании: Монография / О. Г. Молянинова. – Красноярск: КрГУ, 2002. – 300 с.

Сидоренко В. К. Системний підхід до визначення компонентів профорієнтаційної роботи з молоддю / В. К. Сидоренко, В.Б. Харламенко // Науковий вісник НАУ. – К.: НПУ, 2000. – Вип. 30. – С. 230 – 238.

Тхоржевський Д. О. Методика трудового та професійного навчання: навч. посіб. / Д. О. Тхоржевський. – Ч. 2. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2000. – 186 с.

Царенко О. М. Оцінювання результатів профорієнтаційної діяльності вчителя технологій / О. М. Царенко // Наукові записки. – Випуск 11. – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. –Ч. 3 – С. 145–148.

Янцур М. С. Професійна орієнтація і методика профорієнтаційної роботи. Курс лекцій: навч. посібник / М. С. Янцур. – К.: ВД «Слово», 2012. – 464 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.