ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ «РІЗНИЦЕВЕ ЧИСЛЕННЯ»

Інна Вікторівна Леонова, Наталія Михайлівна Войналович

Анотація


У статті розглянуто особливості використання інтерактивних технологій навчання математики при вивченні різницевого числення. Основна увага приділена походженню слова інтерактив та значенню інтерактивного навчання, інтерактивних технологій. Окреслено структуру інтерактивного уроку та класифікацію технологій відповідно до мети уроку та форм навчальної діяльності учнів. Показано на прикладі застосування інтерактивних технологій при вивченні теми «Скінченні суми». Стаття буде корисна викладачам, студентам, які цікавляться дискретною математикою, та вчителям, які навчають дітей у профільних класах, ведуть гуртки з математики.


Повний текст:

PDF

Посилання


Коменський Я. А. Избранные педагогические сочинение: в 2-х томах. – М.: 1982. – 656 с.

Пометун О. І. Що таке «інтеракція» і навіщо вона потрібна у навчанні – Завуч. Наша вкладка, 2005. – 10 - 14 с.

Пометун О. І. Інтерактивні технології навчання: теорія, досвід: методичний посібник / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К.: А. П. Н., 2002. – 136-140 с.

Пометун О. І. Інтерактивні технології: теорія та методика: посібник для викладачів / О. В. Пометун, Н. С. Побірченко, Г. І. Коберник, О. А. Комар, Т. А. Торчинська. – Умань-Київ, 2008. – 94 с.

Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. За редакцією О. І. Пометун. – К.: Видавництво А. С. К., 2005. – 192 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.