ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Юлія Олександрівна Корня, Вікторія Вікторівна Нічишина

Анотація


Стаття присвячена висвітленню актуальності та змісту компетентнісного підходу в освіті розвиток ключових компетентностей. До їх переліку увійшли сім надпредметних компетентностей, перше місце з яких займає уміння вчитися. Уміння вчитися розуміється як цілісне індивідуальне психологічне утворення, що інтегрує індивідуальний досвід успішної навчальної діяльності учня й характеризується наявністю в нього розвинених способів навчальної діяльності. У сформованому вигляді ця компетентність дозволяє уникнути перевантаження, активізує пізнавальну діяльність студента, ініціативу, сприяє раціональному використанню часу й навчальних засобів, дає змогу не губитися в новій пізнавальній і життєвій ситуації.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ващенко Г. Загальні методи навчання: підручник для педагогів / Григорій Ващенко. – К.: Українська видавнича спілка, 1997. – 410 с.

Вишневський С.А. "Про завдання та деякі підходи у викладанні дисципліни" Домашня економіка. Проблеми освіти: Наук.-метод. зб./Кол.ав.-К.: НМЦВО, 2001.- вип.26.-244с.

Ворлан О.О. Метод проектів як засіб активізації роботи студентів транспортного коледжу при вивченні предметів гуманітарного циклу. Нові технології навчання: Наук.-метод.зб. /Ряд.кол.: Б.І. Холод та ін. - К.: НМЦВО, 2000. ~Вип.27.-256с.

Єрмаков І.Г., Пузіков Д.О. Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи: Практико зорієнтований посібник – Запоріжжя: Видав. "Центріон", 2005. – 112 с.

Желінська, В. Проектна технологія: сутність та досвід використання/ Директор школи. – 2008. - №45. – С.17-18

Підласий І.Т. Діагностика та експертиза педагогічних проектів: Навчальний посібник, -К.: Україна, 1998-343с.

Питт, Дж. Что это такое и как мы это делаем: [Метод проектов] [Текст] / Дж.Питт // Відкритий урок. – 2004. - №5/6. – С.26-27.

Ісаєва Г.М. Метод проектів – ефективна технологія навчання учнів сучасної школи // Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати. Практ. зорієнт. збірник / Г.М. Ісаєва. – К.: Департамент, 2003. – С. 207-211.

Шарко В.Д. Сучасний урок: технологічний аспект: Посібник для вчителів і студентів. – К.: Видав. "Фенікс", 2006. –220 с.

Чорна, М.І. Метод проектів на уроках математики Тернопіль-Харків: Ранок, 2011. – 160с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.