ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ

Оксана Олександрівна Єременко

Анотація


У статті розкрито сутність поняття «математична компетентність», виділено предметно-галузеві математичні компетентності та показано можливості  її формування  у процесі вивчення алгебри та початків аналізу. Розглянуто формування процедурної компетентності учнів старшої школи на прикладі вивчення визначених інтегралів, а саме знаходженні площі криволінійної трапеції в залежності від її розташування на координатній площині.


Повний текст:

PDF

Посилання


Болотов В. А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной парадигме / В. А. Болотов, В. В. Сериков // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 7–13.

Головань М. С. Математична компетентність: сутність та структура / Микола Степанович Головань. // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету. – 2014. – № 1. – С. 35–39.

Зіненко І. М. Визначення структури математичної компетентності учнів старшого шкільного віку / І. М. Зіненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2009. – № 2. – С. 165–174.

Кудрявцев Л. Д. Мысли о современной математике и ее изучении /

Л. Д. Кудрявцев. – Москва: Наука, 1977. – 111 с.

Раков С. А. Формування математичних компетентностей випускника школи як місія освіти / С. А. Раков // Математика в школі. – 2007. – № 5. – С. 2–8.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.