МЕТОДИКА НАВЧАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ МЕТОДІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З АЛГЕБРИ
Анотація
У статті проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу з теми дослідження. Розглянуто питання математичної задачі як найбільш ефективного засобу розвитку математичного мислення учнів старших класів. Розкриваються особливості побудови системи нестандартних методів розв’язування задач з алгебри в старших класах та організації навчального процесу в цих класах із включенням до нього системи нестандартних задач. Встановлено необхідність навчити учнів працювати з навчальною літературою, зокрема з підручником математики. Наведено приклади нестандартних задач. Розглянуто спеціальні вправи для навчання школярів способів самостійної діяльності, загальних прийомів розв’язування задач для оволодіння методами наукового пізнання реальної діяльності та прийомами продуктивної розумової діяльності під час розв’язування задач. Встановлено необхідність використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні алгебри учнів старших класів.
Повний текст:
PDFПосилання
Волощук І.С. Дидактичні особливості залучення учнів до розв’язування задач наукового характеру. – К.: Матем. в шк. – 2003 – №4.
Пичурин Л.Ф. Математика – гуманитарная наука. – М.: Матем. в шк. – 2002. №6.
Марннський І.А. Про розвиток математичної індукції школярів/ Математика, №24, 2002.
Математична хрестоматія. Алгебра і початки аналізу./ За ред.. Кованцова М.І. – К.: Рад. шк.., 1997.
Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу. Підруч. для 10-11 кл. серед. шк. – К.: Зодіак-Еко, 2004.
Фридман Л.М., Турецький Е.Н. Как научить решать задачи. – М.: Просвещение, 1989. – с. 48.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.