ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ГЕОМЕТРІЇ
Анотація
У статті йдеться про прийоми та засоби, що допомагають організувати навчальну діяльність учнів задля активізації пізнавальної діяльності на уроках геометрії. Адже ще досі залишається актуальною проблема зацікавленого ставлення до навчання. У статті розповідається про те, як сформувати позитивне ставлення учнів до навчання, розвивати їх прагнення до глибшого пізнання предмету, потребу в самоосвіті, і головне, як підвищити ефективність навчання. Розглянуто приклади використання електронної наочності.
Повний текст:
PDFПосилання
Бевз Г. П. Геометрія: підруч. для 10 кл. загальньноосвіт. навч. закл.: профільний рівень / Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н. Г. Владімірова, В. М. Владіміров – К.: Генеза, 2010. – 232 с.
Вашуленко, О. П. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках геометрії за допомогою електронної наочності // Комп'ютер у школі та сім'ї. № 1., 2012. – С. 44-46.
Мерзляк А. Г. Геометрія: початок вивч. на поглиб. рівні з 8 кл., проф. рівень: підруч. для 10 кл. закладів загальноої середньої освіти / А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір – Х.: Гімназія, 2018. – 272 с.
Приемы и формы организации учебно-познавательной деятельности учащихся на уроках математики – [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://kopilkaurokov.ru/matematika/prochee/priiemy_i_formy_orghanizatsii_uchiebno_poznavatiel_noi_dieiatiel_nosti_uchashchi – Дата звернення: 28.08.2018.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.