ГРАФІЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ СИМПЛЕКС ШУМУ У СТВОРЕННІ ЛАНДШАФТУ
Анотація
В статті розглядається застосування створених комп’ютерних ландшафтів у сучасних сферах діяльності. Також висвітлюються основні проблеми створення динамічного ландшафту в комп’ютерній графіці. Основною метою статті є висвітлення теоретичних положень симплексного шуму при створенні програмного забезпечення для автоматизації створення рельєфних ландшафтів. Окрім того, стаття містить детальний опис батьківського алгоритму, створення процедурних текстур, шум Перлина. Їх спорідненість та можливість використання в створенні ландшафту
Повний текст:
PDFПосилання
Симплекс-шум [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Симплекс-шум
Вільшин Д. Алгоритм «diamond-square» для побудови фрактальних ландшафтів [Електронний ресурс] / Денис Вільшин // Хабрахабр. – 2011. – Режим доступу до ресурсу: https://habrahabr.ru/post/111538/
Шум Перлина [Електронний ресурс]. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Шум_Перлина.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.