МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СИСТЕМ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
У статті розглянутий вплив мультимедійних технологій навчання систем автоматизованого проектування на підготовку майбутніх вчителів трудового навчання та технологій. Наведено визначення понять: «інформаційно-комунікаційні технології», «система автоматизованого проектування». Розроблено фрагмент сценарію для навчального відеофільму, на основі САПР «Грація».
Повний текст:
PDFПосилання
Єжова О.В. Конструювання одягу. Курс лекцій / О.В. Єжова. – Кіровоград: Лисенко В.Ф.,2013. – 172 с.
Іванов В.Ф., Мелещенко О.К. Сучасні комп'ютерні технології і засоби масової комунікації: аспекти застосування. – К.: ІЗМН, 2006. – 352 с.
Освітній портал [Електронний ресурс] / Система автоматизованого проектування і розрахунку. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Система_автоматизованого_проектування_і_розрахунку.
Чередніченко Г.А. Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах./ Г.А. Чередніченко, Л.Ю. Шапран, Л.І. Куниця // Наукові записки. Серія: Педагогіка. – Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка. – 2011. – №4. – С. 134–138.
Яценко Ю.С. Интеграция информационно-коммуникационных технологий в процесс обучения иностранным языкам. – Преподаватель высшей школы в XXI веке. Международная научно-практическая Интернет-конференция. – 30 марта 2007 г. – Режим доступу: http://www.t21.rgups.ru/doc/5/21.doc.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.