МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ

Олександра Володимирівна Басова

Анотація


У статті розглядаються мультимедійні технології як один із ефективних засобів здійснення профорієнтаційної роботи вчителя трудового навчання та технологій у закладі загальної середньої освіти; уточнюється понятійний апарат засобів навчання нового покоління, які дають можливість інтенсифікувати процес професійного самовизначення учнів і розв’язувати різні педагогічні завдання.


Повний текст:

PDF

Посилання


Беспалько В.П. Природосообразная педагогика / В.П. Безпалько. – М.: Народное образование, 2008. – 512 с.

Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: [монографія] / В.Ю. Биков. – К. : Атіка, 2009. – 684 с.

Баштовий В.І. Спецкурс «Сучасні технології навчання і технічні засоби їх реалізації»: навч. посіб. для студ. пед. вищих. закл. освіти / В.І. Баштовий, С.П. Величко, О.М. Царенко. – К.: РЦ НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2000. – 116 с.

Дементієвська Н.П. Як можна комп’ютерні технології використати для розвитку учнів та вчителів [Текст] / Н.П. Дементієвська, Н.В. Морзе // Актуальні проблеми психології. – К.: Міленіум, 2005. – Т. 8. – Вип. 1. – С. 152–158.

Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України; [редкол.: В.Г. Кремень, В.І. Луговий, А.М. Гуржій, О.Я. Савченко)]. – К. : Педагогічна думка, 2016. – 448 с.

Риженко С.С. Про досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі [Електронний ресурс] / С.С. Риженко : – Режим доступу до ресурсу : http://lineyka.inf.ua/articles/001.

Царенко О.М. Удосконалення змістового наповнення курсу «Інформаційно-технічні засоби навчання» // Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2015. – Т. 2. – Вип. 8. – С. 171–176.

Царенко О.М. Інтелект-карти в методології інформаційно-технічних засобів навчання // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2016. – Т. 1. – Випуск 10. – С. 231–235.

Царенко О.М. Інноваційні засоби у підготовці майбутніх учителів технологій до викладання автосправи [Текст] // Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. – Серія : Пед. – 2012. – Т. 1. – Вип. 108. – С. 240–246.

Царенко О.М. Методологічні аспекти класифікації засобів навчання // Професійна освіта в умовах сталого розвитку: І між нар. наук.-прак. конференція (м.Київ, 1 грудня 2016 р.). – 2016. – С. 96–101.

Царенко О.М. Методична підготовка майбутніх учителів технологій до використання мультимедійних засобів навчання / Наукові записки. – Випуск 11. – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Ч. 1 – С. 186–192.

Царенко О.М. Інноваційні засоби у вивченні курсу «Теорія та методика профорієнтаційної роботи» / Наукові записки. – Випуск 12. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2017. – Ч. 3. – С. 181–187.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.