ОЦІНКА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПЕРЕВІРКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ГЕОГРАФІЇ
Анотація
В статті розглянуто сутність і загальнопедагогічні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів. Науково обґрунтовано рівні та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії. Представлено форми та методи перевірки й оцінки знань, умінь і навичок учнів з географії, зокрема, усна, письмова й практична перевірка. В умовах зовнішнього незалежного оцінювання акцентовано увагу на тестовій формі контролю.
Повний текст:
PDFПосилання
Амонашвили Ш.А. Обучение, оценка, отметка / Ш.А. Амонашвили – М.: Знание, 1980, - 345 с.
Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.
Зайченко І.В. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. – К.: Освіта України, 2006. – 528 с
Педагогічне оцінювання і тестування. Правила, стандарти, відповідальність. Наукове видання / [Болюбаш Я.Я., Булах І.Є., Мруга М. Р., Філончук І.В.]. – К.: майстер-клас, 2007. – 272 с.
Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів / М.М. Фіцула – К.: «Академія», 2000. - 544 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.