ВИЗНАЧЕННЯ ПОПИТУ НА РІЗНІ ГРУПИ ТОВАРІВ МЕТОДАМИ СТОХАСТИЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ

Анастасія Володимирівна Кухаренко, Денис Володимирович Лиходід

Анотація


В статті проілюстровано застосування статистичних методів для визначення попиту на різні групи художніх товарів. Дослідження базувалось на результатах опитування студентів мистецьких факультетів та осіб, пов’язаних з мистецтвом. Попит визначався із застосуванням стохастичного програмування на прикладі двохетапної задачі. Таке дослідження буде корисним для студентів, що вивчають стохастичне програмування, а також для підприємців у сфері художніх матеріалів.


Повний текст:

PDF

Посилання


Юдин Д. Б. Математические методы управления в условиях неполной информации. / Юдин Д. Б. М: «Сов. радио», 1974. – 400 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.