ПОРІВНЯЛЬНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ СЕРЕДНІХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В МІЖНАРОДНІЙ ПРАКТИЦІ
Анотація
У статті представлено порівняльну характеристику зовнішнього незалежного оцінювання в різних країнах світу. Наведено розробників, організацію і мету проведення тестування в США, Великій Британії, Нідерландах, Польщі, Франції, Казахстані, Росії. Запропоновані результаті дослідження сприяють виявленню специфіки оцінювання і контролю навчальних досягнень учнів в міжнародній практиці. Зовнішнє незалежне оцінювання сприяє отриманню об’єктивних результатів щодо якості навчальної діяльності учнів.
Повний текст:
PDFПосилання
Аванесов В.С. Історія тестів// Управління школою. - №№ 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24. – 1999. Електрона публікація: http:// www. testolog. narod. ru/ publication/ history.htm
Анастази А. Психологическое тестирование /А. Анастази, С.Урбина. – 7-е узд. – СПб.: Питер, 2005. – 688 с.
Булах І.Є., Мруга М.Р. Створюємо якісний тест: Навчальний посібник. – К.: Майстер-клас, 2006. – 160 с.
Про організаційні заходи щодо інституційного розвитку системи зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти / Україна. Міністерство освіті і науки // Освіта України. – 2006. - №91. – С. 1-2.
http:// www.abiturient.in.ua
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.