ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «МЕТОД МАТЕМАТИЧНОЇ ІНДУКЦІЇ»

Марія Юріївна Шевчук, Вікторія Вікторівна Нічишина

Анотація


У статті проілюстровано тенденції до змін у навчанні молодого покоління. Якщо до недавнього часу більшість кадрів в науці і в народному господарстві складали фахівці вузького профілю, то на сучасному етапі розвитку суспільства представники різноманітних галузей матеріальної і пізнавальної діяльності дедалі частіше стикаються з необхідністю долати вузькі межі спеціалізації, змінювати стиль мислення і оволодівати інструментарієм та мовою суміжних наук, відшукуючи на шляху інтегрування нові, невідомі раніше, потужні резерви для розв’язування поставлених розвитком пізнання завдань. Тому останнім часом вcе більшим попитом користуються фахівці широкого профілю, які могли б відповідати потребам здійснення інтегративних тенденцій у всіх сферах людської діяльності, поєднувати декілька спеціальностей, суміщати виконавську, управлінську та творчу діяльність, враховувати інтегративні зміни в інструментарії, які могли б здійснювати комплексні дослідження, долати межі між різними сферами людської діяльності, розглядати складні об’єкти буття як цілісні явища. Предметна відокремленість дедалі гостріше стає однією з причин фрагментарності світогляду, що спричиняє труднощі і недоліки в організації ефективного вивчення програмного матеріалу, а саме: дублювання та розрізненість споріднених понять у суміжних навчальних дисциплінах. Це, в свою чергу, є причиною відсутності мотивації до вивчення навчальних дисциплін.


Повний текст:

PDF

Посилання


Горделадзе Ш.Г. и др., Збірник конкурсних задач з математики. – К.: Вища школа, 1976.

Іванчук М.Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал.–Чернівці: Рута, 2004.–360 с.

Комар О.А. Підвищення ефективності уроків математики через інтегрування змісту навчання /Уманськ.держ.пед.ун-т ім.П.Тичини.-К.:Знання, 1998.–96 с.

Семенюк Г.Ф. Диференціація та інтеграція змісту освіти //Постметодика.-1994.-№2.-С. 12–16.

Федосеев П.Н. Философия и интеграция знания //Вопросы философии.-1987.-№7.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.