Нестандартні уроки математики
Анотація
Обгрунтовується необхіднідність нестандартних уроків з математики. Аналізуються різні теми таких уроків. Розкриті можливості нестандартних уроків. Показано ефективність нестандартних уроків в плані підвищення активності учнів, цікавості до математики. Такі уроки розширюють кругозір учнів, наближають математичні завдання до життя, сприяють інтеграції знань і умінь з різних предметів. Визначені основні загальні вимоги до нестандартних уроків. Розкрито особливості нестандартних уроків у порівнянні з нетрадиційними уроками.
Повний текст:
PDFПосилання
Антипова О., Паламарчук В. У пошуках нестандартного уроку // Рад. школа. – 1991. - № 1. –С. 65-69.
Воліна В. В. Світ математики. — 1999.
Гайштут О. Г. Математика в логічних вправах. — 1985.
Грицаєнко Н. П. Спробуй, розв'яжи! — 1995
Коваленко В. Г. Дидактичні ігри на уроках математики. — 1990.
Конфорович А., Сорока М. Дорогами унікурсалії. — 1981.
Лиман М. М. Школярам про математику та математиків. — 1981.
Маланюк П. М. Стежки до математичних узагальнень. — 1997.
Малафіїн І.В. “Урок в сучасній школі: питання теорії і практики”
Овечкіна О. І. Прийоми активізації пізнавальної діяльності // Математика в школі. - 1993. - № 5.
Онищук В.А. “Урок в современной школе”.
Пєхота О. М., Любарська О. М. та ін. Освітні технології. — 2004.
Підласий І.П. “Як підготувати ефективний урок”.
Підручна М. В., Янченко Г. М. Позакласна робота з математики у неповній! середній школі. — 1997
Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. — 2004.
Прилуцька П. Дидактична гра на уроці // Математика в школі. — 2000. № 6.
Нестандартні форми уроків[за ред. В. М. Андрєєва ] – К.. – 2005 – 48 с.
Слєпкань 3.1. Психолого-педагогічні основи навчання математики. — 1985.
Фрідман Л. М. Вчіться вчитися математиці. — 1985.
Волкова Н. П. Педагогіка. Посібник/ Н. П. Волкова. – Київ: Вид. центр «Академія». – 2002. – 576с.
Нестандартні форми уроків[за ред. В. М. Андрєєва ] – К.. – 2005 – 48 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.